Γιατί δεν ξεφλουδίζονται τα αυγά απο τις κότες μου. Ένας πανεύκολος τρόπος



Γιατί δεν ξεφλουδίζονται τα αυγά απο τις κότες μου
Γεια σας θα ήθελα να ρωτήσω... έχουμε 5-6 κότες έτσι για το σπίτι κ τα αυγά όταν τα βράζω δεν ξεφλουδίζονται εύκολα...δηλαδή μου μένει ασπράδι στο τσόφλι.ενω αν βράσω αγοραστό αυγό ή από ένα φίλο όταν ξεμενω ξεφλουδίζονται μια χαρά.εκει που τις έχουμε δεν έχει πέτρες.να φταίει αυτό;


Απάντηση...
Τα αυγά δεν ξεφλουδίονται εύκολα επειδή είναι φρέσκα. Τα αυγά 1-2 ημερών ξεφλουδίζονται πολύ δύσκολα. Οι παλιοί δεν έτρωγαν ποτέ τα φρέσκα αυγά. Πχ η γιαγιά μου μου έλεγε ποτέ να μη τρώω αυγά που μόλις έχει γεννήσει η κότα. Οι λόγοι που έλεγαν τότε, ίσως να πηγάζουν και απο το γεγονός ότι δεν ξεφλουδίζοταν με τίποτα, και το μισό ασπράδι πήγαινε χαμένο. Πάντως απο την εμπειρία μου όποτε βράζω αυγά 1 ημέρας δεν μπορώ να τα ξεφλουδίσω, και πλέον χρησιμοποιώ πάντα τα πιο παλιά αυγά.

Το κόλπο για να καθαριστούν πανγρήγορα τα αυγά, είναι πρίν τα ξεφλουδίσουμε να τα αφήσουμε σε κρύο νερό για 3-5 λεπτά. Μετά τα χτυπάμε να σπάσει το τσόφλι σε όλες τις πλευρές και ξεφλουδίζονται τσακ μπαμ. Απλώς πρέπει να είναι πάνω απο 3 ημερών για να ξεφλουδίζονται έτσι εύκολα...
Δες και ένα βίντεο με ένα εύκολο τρόπο...

   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου