Κλώσσες 3/4/2014




Οι Κοτες αυτες εχουν αυξημενο το ενστικτο της κλωσσας και μεχρι στιγμης εχουν κατσει 7. Ειναι αποτελεσμα πολλων κοπων διοτι καθε χρονο κραταω πουλια μονο απο κλωσσα και δεν εχω βαλει ποτε μηχανη.  Πολλες ειναι οι φυλες που εχουν αυτο το ενστικτο αλλα τι κανουμε εμεις για να το διατηρησουμε? Εγω προσωπικα βγαζω πουλια με τον παραδοσιακο τροπο εδω και χρονια και ετσι απο γεννια σε γεννια μεταδιδεται και αυτο το ενστικτο.  Επισης τα πουλακια που μεγαλωνουν με κλωσσα εφοδιαζονται με αντισωματα , ιδιαιτερη ανθεκτικοτητα σε ασθενειες , και ενστικτα που η μηχανη δεν θα μπορεσει ποτε να τους προσφερει... Και μην ξεχνατε η ΜΑΝΑ ειναι μονο ΜΙΑ και μοναδικη !!!!!!!!!!!!!!!!!!! η Φυσικη Μανα δεν μπορει να αντικατασταθει με ΤΙΠΟΤΑ!!!

Στις παρακατω φωτογραφιες βλεπετε τις κοτες που κλωσσανε αυτη τη στιγμη. 
Ειναι συνολικα 7 σε αριθμο. 
















   

13 σχόλια:

  1. Να σου ζησουν οι κοτες Χαρη
    Πολυ ωραιο το σκηνικο μου αρεσουν μαλιστα που ορισμενες εχουν και σκουφι ΩΡΕΟΣ Ο ΧΑΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα μασ δωσεις πουλακια φιλε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες, μπράβο! θα μπορούσα να έχω πουλάκια ή αυγά; ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. filarako kalispera onomazome rafail kai ime 17 xronon mou aresi poli i ptinotrofia kai gia afto exo kani ena mikro kotetsi me 4 kotes stin athina stin argiroupoli ston kipo tou spitiou mou ,mazi me ena bostani.
    exo prospa8isi na balo klosa mia kota xoriatiki alla ekini den ka8ete me tipota (porolo pou exodosi idieteri prosoxi ston xoro tis ) eno mou ixane pi pos ekini klosai (mou tin exoune feri apo tin mani)
    mipos boris na me voi8isis an iparxi kapio kolpo gia na katsi h an exis esi kapia klosa tin opia boro na agoraso apo esena

    efxaristo poli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίνε της συχνα κρεμμυδι ννα τρώει...

      Διαγραφή
    2. Αν σου ειπαν κλωσαει θα κλωσαει αλλα για να κλωσησ2ι δεν πδεπει να περνεις ολα τα αυγα

      Διαγραφή
  6. Φιλε ζω σε μια περιοχη οπου υπαρχουν πολλα σπιτια μπορεις να με ενημερωσεις σχετικα με το αν μπορω να εχω στην ταρατσα μου ενα ζευγαρι κοτοπουλα η οχι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαρη καλησπερα και καλη χρονια σε ολους σας.Θελω να μου πεις αν πουλας κλωσσα .Εχω δεκα κοτες και μενω ανω γλυφαδα εσυ που βρισκεσαι ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Παιδιά , δεν διαθέτω κλώσες προς πώληση. Μονο αυγά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή