Προστασία για το κοτέτσι απο τις αλεπούδες: Πως θα σώσουμε τις κότες μας. Κάνει δουλειά η περίφραξη;


Ο Νίκος Δημητριάδης λέει...
Ανεβάζω αυτή την φωτο για όσους από "άγνοια ίσως" συμβουλεύουν κάποιους καινούργιους για καλή περίφραξη σαν προστασία απο τα αρπακτικά. Φιλοι μου την αλεπού την βρήκα κρεμασμένη από το πόδι επάνω στο δεντρο, Ήταν εκει 3 μέρες κρεμασμένη ΖΩΝΤΑΝΗ μέχρι που πήγα στο κτήμα και την βρηκα. αφου βέβαια ειχε αφανίσει τις κότες του γείτονα που κοιμούνταν τα βράδια στα δεντρα. Οι Αλεπουδες σκαρφαλώνουν στα δέντρα και στις περιφράξεις ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ .Την δικια μου την βρήκα στο δεντρό που είναι ποιο κοντά στα κοτέτσια μου (ευτυχως ειναι κλουβες) και σωθηκα. οι παλιοί θα θυμούνται τον μύθο του Αισωπου που γύρναγε η Αλεπου γυρω γυρω στον κορμό μέχρι να ζαλιστούν οι κότες και να πέσουν απο το δεντρό για να τις φάει. Εξελίχθηκαν Φιλοι μου και τα Ζωα οχι μόνο οι άνθρωποι!!!!!

Nikos Valis...
Προφανώς και ανεβαίνουν οι αλεπούδες. Το δικόμου χωραφι είναι περιφραγμένο με 2 μέτρα πλεγμα που είναι χωμένο μέσα σε σινάζι 30 εκατοστά βάθος!!! Δύο τσοπανόσκυλα μέσα. Μία αλεπού την βρήκα εδώ και 2 χρόνια τώρα σκοτωμένη μέσα απο την περίφραξη προφανώς από τα σκυλια. Το ένα μου σκυλί έπαθε ψώρα (ευτυχώς μόνο) το συνέφερα αφου το πλήρωσα βέβαια αρκετά. Την ημέρα όμως δεν φανταστηκα ότι θα μπορούσε να μπει μέσα, συνήθως δένω τα σκυλια την ημέρα, Κι όμως φίλοι 3 κότες και 3 γαλια μεχρι να την πάρω χαμπάρι και να αρχίσω να λύνω τα σκυλιά!!! Μέρα μεσημέρι την βρηκα μέσα κατακαλόκαιρο, Τα σκυλια ουτε την μύριστηκαν!!!!!

Νίκος Δημητριάδης...
Οπως τα λες φιλε μου!!! Ειναι απιστευτα εξελιγμενο ειδος! Του γειτονα του αποδεκατιζε τις κοτες απο τα δεντρα λιγο λιγο ενω εχει 3 θηρια τσομπανοσκυλα και 2μετρη περιφραξη οπως εσυ.Τις γουσταρω πολυ γιατι ειναι Αστερια! εχω αμολυμενα 2 σκυλια στο κτημα κι ομως βρισκω συνεχως τις ακαθαρσιες της παντου!!!Κατι σαν Φαντασμα...

Nikos Valis...
Ααα οχι αν τα σκυλιά μου είναι λυτά ...άστο δεν πλησιάζει τίποτε. Αλλά να θα μου φανε τα αυγά αυτό δεν κατάφερα να το αποφύγω κι ετσι τα εδενα τη μερα.

Νικος Δημητριαδης...
 Πρεπει να λαβεις υπ οψιν και το μεγεθος του κτηματος.αν τα σκυλια γυρνουν γυρω απο το σπιτι και το κτημα ειναι 12 στρεμματα θα βρει την ευκαιρια να τα κοροιδεψει οπωςδηποτε

Βικτωρία Βικτωρία...
 εχω αλεπούδες γιατι το κτημα ειναι σε βουνο δεν εχουν φαει κοτες εκτος απο μια φορα που κουρνιασαν σε δενδρο δυο απο αυτες και δεν τις ειδα τι να κανουμε ομως και οι αλεπούδες ζωα που πεινάν ειναι ας κανουμε καλύτερες περιφράξεις.[ εχω συρμα και απο το επανω μερος της αυλης]

Σχόλιο από Ελληνικές Κότες...
Καταρχήν λυπάμαι για το ζωντανό και το μαρτυρικό θάνατο που έζησε κρεμασμένο τόσες μέρες επάνω στο δέντρο. Δυστυχώς οι αλεπούδες δεν έχουν ικανότητα στην αναρρίχηση και η όποια προσπάθεια μπορεί να έχει άσχημο τέλος καμιά φορά. Έχουμε αναφέρει παρόμοια περιστατικά με αλεπούδες που πέρναγαν ψηλή περίφραξη, και η λύση που δώσαμε ήταν σκύλος λυτός χωρίς αλυσίδα ελεύθερος στο κτήμα για να μην πλησιάζουν. Σε καμία περίπτωση δε πρέπει να σκοτώνουμε τα ζωντανά.  Πως μπορούμε να ονομαζόμαστε άνθρωποι όταν είμαστε συνένοχοι σε τέτοια εγκλήματα της φύσης; Και αυτό δε το λέω για σένα δημήτρη αλλά για όσους ρίχνουν δηλητήρια. Έχω ακούσει πολλά στη ζωή μου και πραγματικά λυπάμαι....



   

1 σχόλιο:

  1. ΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΦΡΑΧΤΗ ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΣΥΡΜΑ ΡΕΥΜΑΤΟΣ(ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΖΩΑ Π.Χ. ΑΓΕΛΑΔΕΣ) ΣΕ 20-30 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΥΨΟΣ ΚΑΙ 20 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΡΑΧΤΗ ΚΑΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΠΟΙΟ ΖΩΟ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΤΟ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΦΟΡΟ ΣΥΡΜΑ.ΑΠΛΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΥΧΝΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΦΡΑΧΤΗ.ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΕ ΣΥΜΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΣΚΥΛΙΑ ΛΥΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΤΗΜΑ ΜΟΥ (5 ΣΤΡΕΜΑΤΩΝ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΜΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή