Πρόβλημα με ποντίκια. Μου τρώνε ζωντανά τα πουλιά. Η λύση στο πρόβλημα



Καθώς πήγαινε για έλεγχο, είδε μέσα στο λαγούμι να προεξέχουν άσπρες φτερούγες. Δε θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί κάποιος οτι η δουλειά έγινε απο μεγάλους ποντικούς αρουραίους, οι οποίοι αποπειράθηκαν να σείρουν το πτώμα εσωτερικά στη φωλιά τους όμως αυτό δε χώραγε να περάσει μέσα. Οι αρουραίοι είναι το ίδιο καταστροφικοί για μικρές κότες κοτοπουλάκια και κάθε είδους πτηνό, ξεκοιλιάζουν και τρώνε τα σωθικά όταν είναι ακόμα ζωντανό το πτηνό.

Δυστυχώς για όλους μας δε ξεπαστρέβονται εύκολα, και με ποντικοφάρμακο δεν κάνουμε καλή δουλειά. Όποιος βάζει παστίλλιες ποντικοφάρμακου το τοποθετεί σε σημεία που να μη μπορούν να πλησιάσουν άλλα πτηνά και ψωφήσουν. Δεν έχει αποτέλεσμα όμως διότι τα ποντίκια είναι πονηρά και έχουν δοκιμαστές, που τρώνε πρώτα τη τροφή και αν πάθουν κάτι δε τρώνε τα υπόλοιπα.

Προσωπικά είχα πρόβλημα με ποντίκια στο κήπο μου, έβαζα ποντικοφάρμακο και αυτό κάθε βράδυ εξαφανιζόταν. Είχα ρίξει τόσα λεφτά και τα ποντίκια ήταν αμέτρητα. Τη λύση βρήκα μόλις ήρθε η γάτα στο σπίτι. Έφαγε πάρα πολλά και μόλις αισθάνθηκαν την μυρωδιά της εξαφανίστηκαν. Οι αρουραίοι όμως είναι άλλο είδος ποντικού και δε καταλαβαίνουν απο γάτες. Αν και μερικοί μεγάλοι γάτοι δε κολώνουν και τους πνίγουν επι τόπου μόλις τους βρούν. Κάποιοι εκτροφείς υποστηρίζουν οτι η λύση είναι ένας "ζωηρός" σκύλος. Τα σκυλιά τρέχουν μόλις τους δούν αυτοί φοβούνται και δε ξανα έρχονται. Δε ξέρω αν έχει αποτέλεσμα όμως δε μπορώ να σας πω με σιγουριά διότι δε το έχω δοκιμάσει.

Εγώ προσωπικά θα φρόντιζα να έχω γάτες στο κτήμα μου και μέσα στα λαγούμια θα έριχνα ειδικό ποντικοφάρμακο μπας και τα ξεπαστρέψω. Για τις αποθήκες υπάρχει άλλη λύση. Ανακατεύουμε μισό κιλό αλεύρι με γύψο σε σκόνη. Το αφήνουμε σε ένα πιατάκι. Οποιος αρουραίος φάει απο αυτό και μετά πιεί νερό το στομάχι του θα γίνει πέτρα και θα ψοφήσει άμεσα.

Η βούλα λέει...
Με τα μπλε πλακαδακια εξολόθρευσα πάλι μερικούς ,εκει που ησυχαζω παλι φανερονονται ,το καταλαβαινω απο τις τρυπες που ανοιγουν διπλα στα κοτετσια ,εχει τεσσερα χρονια να παθω ζημια ,απο τοτε που σενα βραδυ μου φαγαν τριαντα κλωσσοπουλα, τους κανονιζω καλα ,ουτε νερα κρυβω , τα ριχνω μεσα στις τρυπες η τα καρφονω καπου που να μη εχουν προσβαση τα ζωα





   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου