Παρακαλώ καθοδηγήστε με, εχω 20 πτηνά άρρωστα με μυκόπλασμα



Καλησπερα! Έχω περίπου 20 πτηνά έχασα κάποια από μυκόπλασμα ρώτησα κτηνιάτρους και μου είπαν να τους δώσω το αντιβιοτικό baytril και προληπτικά να χορηγήσω και στις υγιείς κότες για 5 μέρες παρόλα αυτά δεν είδα αποτέλεσμα και συνεχίζω να βλέπω συμπτώματα νέα κυρίως στα νεαρά πουλιά. τι να κάνω? αυτά που παρουσιάζουν συμπτώματα όπως αυτά που αναφέρεται τα έχω απομονώσει από τα υπόλοιπα πουλιά .να δοκιμάσω να τους δώσω το tylan? να δώσω και στα υγιείς πουλιά προληπτικά και που θα το βρω αυτό το φάρμακο παρακαλώ καθοδηγήστε με

Απάντηση...
Θεωρητικά το baytril κάνει και για το μυκόπλασμα. Το baytril όμως έχει περισσότερο αποτελέσματα σε κρυώματα και γενικά όταν δεν ξέρουμε τι έχει το πτηνό στο αναπνευστικό. Το tylan απο όσο διάβασα απο πολλές πηγές και κτηνιάτρους έχει πολύ καλύτερα αποτελέσματα. Η μάλλον το μοναδικό που έχει αποτελέσματα. Το βακτύριο έχει μεγάλη ευαισθησία στην τυλοσίνη.

Πάντως εμπειρικά μπορώ να πω οι το baytril απλώς παρατείνει την προσβολή του ιού, γιατι ρίχνει το ανοσοποιητικό του οργανισμού της κότας, και ο ιός μετά έχει ελεύθερο όλο το πεδίο να εξαπλωθεί.

Το tylan μπορείς να το βρείς στα κτηνιατρεία, όμως πριν κάνεις οποιαδήποτε κίνηση ρώτα έναν κτηνίατρο. Για να σου δώσει και τη σωστή συνταγή αλλά και συμβουλή. Εγώ δεν έχω κάποιο πτυχίο (κτηνιάτρου).

Παρακάτω δες τι γράφει το φυλλάδιο του baytril. Λέει οτι κάνει και για το μυκόπλασμα, έλα όμως που δεν κάνει.... Γράφει όμως οτι αν δε κάνει δουλειά δοκίμασε άλλο φάρμακο, για να είναι πάντα μέσα οτι και αν γίνει.



   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου