Βρίσκω φαγωμένες τις κότες



Συνεχίζοντας δυναμικά απαντώντας ακατάπαυστα τα ερωτήματα για τις κότες σας, σήμερα θα δώσουμε φως σε ένα άλλο πρόβλημα. Θα μιλήσουμε για έναν εχθρό του κοτετσιού, που ποτέ δε τον βλέπουμε αλλά αυτός υπάρχει, και μπορεί να κάνει τεράστιες ζημιές. Λατρεύει να κόβει τα κεφάλια, και να κόβει τα πόδια απο τα μικρά κοτοπουλάκια, ενώ αν ξεθαρέψει μπορεί να βάλει χέρι και στις μεγάλες κότες, τρώγοντας τες ζωντανές. Χωράει απο χαραμάδες και κοτέτσια, που δεν μπορείτε να φανταστείτε, και εξοολοθρεύετε πανδύσκολα μιας και είναι ένα παμπόνηρο ζώο. Δείτε το ερώτημα που κάνει ένας φίλος και αμέσως θα δώσουμε απάντηση...


Έχω πρόβλημα στο κοτέτσι μου!
Εχω πρόβλημα με τις κότες μου. ο Θείος μου μου ανέφερε οτι βρίσκει τις κότες φαγωμένες από τον πισινό και μέχρι τα εντόσθια και δεν μπορεί να βρει τι μπορεί να της τρώει με τέτοιον τρόπο. Οι κότες είναι σε κοτέτσι και την ημέρα βγαίνουν στην πίσω αυλή του σπιτιού του. Υπάρχει και σκύλος για να προσέχει το σπίτι. Ξέρω ότι οι αλεπούδες δεν της τρώνε έτσι απλά τις πνίγουν. Μήπως μπορεί να βοηθήσει κάποιος τι μπορεί να τρώει τις κότες αυτές; το όλο πρόβλημα παρατηρείται την ημέρα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Φυσικά φίλε μου και δεν πρόκειται για αλεπού. Πρόκειται για ποντίκια! Μεγάλα ποντίκια! Αρουραίοι! Ένας εχθρός του κοτετσιού, που αμα γλυκαθεί με αίμα, τη βάψαμε. Τα ποντίκια αυτά γίνονται πολύ μεγάλα, και οι γάτες φοβούνται να τα πειράξουν. Μπορούν να τρώνε σχεδόν τα πάντα απο υπολλείματα στο κοτέτσι. Ωστόσο μερικές φορές προχωρούν ακόμα πιο πέρα... Και σκίζουν σάρκες για να τραφούν. Μπορούν να μασουλήσουν τα πόδια απο τα κοτοπουλάκια κόβοντας τα απο τις κλούβες, να τα αποκεφαλίσουν, αλλά και πιο σπάνια στις κότες. Πάνε στο πίσω μέρος της κότας, τη νύχτα όταν δε βλέπει, και τρώνε το πισινό, σκίζοντας το μαλακό κρέας. Προχωρούν μέχρι τα εντόδθια που είναι και ο στόχος τους.

Στις κότες βολεύονται πολύ τα ποντίκια, όταν το κοτέτσι είναι χαμηλό, και μπορούν να τις τρώνε απο κάτω, και να κρύβονται χωρίς να χρειάζεται να σκαρφαλώσουν. Κότες που κουρνιάζουν πιο ψηλά, και κάθονται πάνω σε βέργες, τα ποντίκια δύσκολα τις τρώνε.

Όταν οι κότες κοιμούνται πάνω σε δέντρα είναι ασφαλείς απο ποντικούς, αλλά και απο αλεπούδες. Απο το ένστικτο πάντα οι κότες ψάχνουν τα πιο ψηλά κλαριά για να κοιμηθούν. Τέτοια συμπεριφορά βλέπουμε κυρίως απο τις ντόπιες φυλές κότας


Τα ποντίκια μπορούμε να τα ξεπαστρέψουμε μόνο με ποντικοφάρμακο, εκείνες τις καραμελίτσες που τις τρώνε. Αν δούμε να μη τρώνε το ποντικοφάρμακο που βάλαμε σημαίνει ότι τα ποντίκια είναι έξυπνα και το κατάλαβαν. Είναι άγνωστο το πως συνεννοούνται, πάντως συμβαίνει πολλές φορές να βάζουμε ποντικοφάρμακο και αυτά να μη το τρώνε. Μια μέθοδος είναι να αγοράσουμε ένα καλό ποντικοφάρμακο, αντιπικτικό σε καραμελίτσες, και να το τοποθετήσουμε ΑΥΣΤΗΡΑ σε μεριές που δε μπορεί να πλησιάσει άλλο ζώο. Συνήθως τα ποντίκια έχουν τρύπες μέσα στο έδαφος, τρύπες μέσα σε τοίχος, κάτω απο έπιπλα κλπ. Ρίχνουμε σε τέτοιες προφυλαγμένες μεριές ποντικοφάρμακο. Όπου δούμε και τρώνε τα δολώματα, τα αντικαθιστούμε με νέα, επιπροσθέτως όπου δε τα τρώνε τα παίρνουμε και τα βάζουμε εκεί που τα τρώνε.

Δείτε για ποιά ποντίκια μιλάμε, και πόσο θρασύτατα είναι....





Δείτε τώρα και τι γίνετε το βράδυ στο κοτέτσι... Όλες οι τροφές που μένουν, τα ποντίκια κάνουν πάρτυ κάθε βράδυ. Και αν βάλουν χέρι στα ζωντανά, τότε τη βάψαμε...


   

2 σχόλια:

  1. ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΠΑΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟ ΕΧΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΒΑ ΜΟΥ ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΟΤΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟ ΚΑΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ ΜΟΥ ΕΦΑΓΕ ΠΟΝΤΙΚΙ ΨΟΦΙΟ ΟΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΑΕΙ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΟΦΑΡΜΑΚΟ ΚΑΙ ΨΟΦΗΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΙΔΕΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΜΩΣ ΔΝΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΕ ΓΩΝΙΕΣ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΑΣΒΕΣΤΗ
    ΜΑΡΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ για την πληροφορία Έχουμε τρελαθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή