Εξαφανίστηκαν οι κότες. βρήκα αίμα και φτερά. δώστε μου μια λύση sos.



Καλημέρα χθες αγόρασα 6 κότες πουλάδες, και σήμερα που τις επισκέφτηκα δεν υπήρχε καμία. Εξαφανίστηκαν όλες. Βρήκα αίμα και φτερά, τίποτα άλλο. Πειτε μου σας παρακαλω τι μπορει να συνέβη, και τι να κάνω στο κοτέτσι μου που έχει τρύπες. Υποψιάζομαι αλεπού αν και είμαι εντός κατοικημενης περιοχής. τι μπορώ να κάνω; να πάρω άλλες η θα έχουν την ίδια μοίρα. δώστε μου μια λύση sos.


Απάντηση...
Φίλε μου, δέχτηκες επίθεση απο αλεπού. Η αλεπού παίρνει τις κότες και τις κρύβει, για να τις έχει για φαγητό τις επόμενες μέρες. Είναι πονηρή, και θάβει τις κότες κοντά στη φωλιά της προκειμένου να τρώει για μέρες. Το κουνάβι και η αλεπού είναι οι δύο πιο θανάσιμοι εχθροί του κοτετσιού. Αμέτρητες επιθεσεις γίνονταισ σε κοτέτσια, τόσο σε κατοικιμένες περιοχές, όσο και σε χωριά.
Η αλεπού και το κουνάβι, άπαξ και γλυκαθούν ΜΙΑ φορά με κότες, δεν πρόκειται να το ξεχάσουν ΠΟΤΕ σε ολόκληρη τη ζωή τους. Η αλεπού θα επισκέπτεται το κοτέτσι σου, προκειμένου να βρεί φαγητό, ακόμη και για χρόνια απο την ημέρα της επίθεσης. Έχουν τρομερή μνήμη. Εγώ προσωπικά αντιμετώπισα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Κουνάβι ήρθε στο κοτέτσι μου βράδυ, εντός κατοικιμένης περιοχής, και σκόρπισε πίσω του πτώματα, και αίματα. Απο την πρώτη κιόλας ημέρα, έβαλα μεταλλική κούρνια, με πόρτα που ασφαλίζει, και έκλεινα τις κότες κάθε βράδυ. Φυσικά αυτό είναι λίγο πρόβλημα, αλλά δεν υπάρχει άλλη πιο εύκολη και άμεση λύση. Κάθε πρωί άνοιγα πάλι τις κότες, και ενώ το κουνάβι το είδα πολλές φορές στο κήπο μου, ποτέ δε μου ξανα πείραξε κότα, επειδή ήταν ασφαλισμένες το βράδυ. Καμιά φορά έβρισκα κόκκαλα φαγωμένα, απο αποφάγια που ήταν για τις γάτες, ήταν πολύ πεινασμένο μάλλον για να έρχεται με τόση μανία στο κοτέτσι. Δεν σκέφτηκα ποτέ να το δηλητηριάσω ούτε και να το σκοτώσω, γιατί ήξερα ότι οι ασφαλισμένες κότες δεν έχουν να φοβούνται τίποτα.

Προσωπικά αν ήμουν στη θέση σου, θα έκλεινα αρχικά όλες τις πιθανές τρύπες, που μπορεί να περάσει η αλεπού. Και θα έβαζα σύρμα κάτω απο το χώμα περιμετρικά έτσι ώστε να μην μπορεί να σκάψει για να μπεί μέσα. Η αλεπού είναι πολύ έξυπνη. Πολλές φορές σκάβει προκειμένου να εισβάλει μεσα στο κοτέτσι. Αν υπήρχε δυνατότητα να κλεισω και απο επάνω το κοτέτσι θα το έκανα. Αφού ασφαλίσεις το κοτέτσι, μην βάλεις όλες τις κότες. Μην είσαι ποτέ σίγουρος. Η αλεπού και το κουνάβι είναι πανούργα ζώα, και μπορεί να βρούν είσοδο εκεί που δεν το φαντάζεσαι. Πάρε και κοίταξε το κοτέτσι πιθαμή προς πιθαμή, και εκατοστό προς εκατοστό. Πρέπει να σιγουρευτείς τελείως ότι δεν μπορεί να περάσει μέσα.

Εσύ έχασες 6 κότες, όμως πολύς κόσμος έχει χάσει και 200 κότες μέσα σε ένα βράδυ. Πολλοί βρίσκουν σαν την ιδανική λύση τον σκύλο στο κοτέτσι. Αμολυμένο, έτσι ώστε να προστατεύει όλο το κτήμα. Νομίζω πως υπάρχουν αρκετές λύσεις, και να ξανα φτιάξεις τις κοτες σου. Λυπάμαι για το περιστατικό, αλλά δυστυχώς αυτά είναι μέσα στο πρόγραμμα, όλοι την έχουμε πάθει και μάθαμε!


   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου