Πως θα πάρουμε περισσότερα αυγά απο τις κότες, φθηνές τροφές με υψηλά αποτελέσματα!



Χθές μίλαγα με ένα φίλο μου, και όπως μου είπε τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει να αυξήσει την αυγοπαραγωγή στις κότες του στο μέγιστο. Όπως μου είπε, παλαιότερα η γιαγιά του που είχε 50 κότες και έπαιρνε 10 αυγά. Μου είπε χαρακτηριστικά ότι κράταγε όλες τις "γριές", αλλά το μεγαλύτερο μυστικό είναι στη διατροφή. Πλέον αφού πέρασαν τα χρόνια και έχει συγκεντρώσει εμπειρία παίρνει αυγό απο κάθε κότα κάθε ημέρα. Όπως μου είπε απο 15 κότες μπορεί να πάρει και 12 αυγά κάθε ημέρα. Φυσικά μου είπε και τη διατροφή που ακολουθεί, και επειδή είναι αρκετά προτότυπη και έξυπνη θα τη μοιραστώ μαζί σας!

Φτιάχνει ένα "φύραμα αυγοπαραγωγής" με τα ποιό φυσικά υλικά, και όπως μου είπε οι κότες γεννάνε τα πιο νόστιμα αυγά. Φυσικά δεν σας έχω αναφέρει ποτέ κάτι τέτοιο, αλλά σήμερα θα σας αποκαλύψω μια τρομερά αποδοτική τροφή. Ο φίλος μας λοιπόν παίρνει καλαμπόκι 40% καλαμπόκι 30% ρύζόνι ζωοτροφή, 15% κριθάρι και 15% σιτάρι και ρίχνει και μπούκουβο 1 κουταλιά της σούπας για κάθε κιλό τροφής. Τώρα οι περισσότεροι είμαι σίγουρος ότι αναρωτιέστε τι είναι το ρυζόνι; Είναι ρύζι, απο αυτό που τρώμε εμείς, όμως σπασμένο. Ξέρετε αν κατα τη συγκομιδή ο σπόρος του ρυζιού σπάσει δεν πωλείτε στο σούπερ μάρκετ, έτσι πωλείτε σαν ζωοτροφή σαν β διαλογής, όμως σαν ποιότητα είναι εξίσου καλό, και εγγυημένο για τα ζώα. Το αγοράζουν μάλιστα πολλοί κυνηγοί για να ταίζουν τα σκυλιά. Ρυζόνι προμηθευόμαστε απο τα ζωοτροφάδικα αλλά και απο βιομηχανίες παραγωγής ρυζιού πχ την Agrino. Στο αγρίνιο αν πας στις εγκαταστάσεις της agrino και ζητήσεις ρυζόνι, έχουν προς διάθεση, και σε τιμή πραγματικά εξευτελιστική με μόλις 13 ευρώ τα 40 κιλά ρυζιού. Όσο δηλαδή κάνει και το καλαμπόκι.

Ο φίλος μου μου είπε ότι το μυστικό στη διατροφή των κοτόπουλων είναι το ρυζόνι, το οποίο είναι κυριολεκτικά turbo σαν ζωοτροφή. Είναι πολύ θρεπτικό. Αυτό που μου τόνισε όμως ιδιαιέτερα ήταν η γεύση των αυγών. Όπως μου είπε "αν δοκιμάσεις αυγό θα πάθεις τη πλάκα σου".

Τόσα χρόνια που ασχολούμαι με τις κότες έχω ταίσει πολλές φορές ρύζι, είτε που μου έδιναν οι γείτονες για πέταμα είτε απο το σπίτι μας. Ποτέ όμως δεν έκανα τη κίνηση να πάω να το αγοράσω ως ζωοτροφή. Άλλωστε δεν πωλείτε σε όποιο και όποιο κατάστημα. Πρέπει να ψάξει για να βρεί κάποιος μια τόσο ποιοτική τροφή. Γιατί δεν αυξάνει μόνο την αυγοπαραγωγή αλλά δίνει τρομερή νοστιμιά στα αυγά και στο κρέας.

Μάλιστα αν αγοράσετε ρυζόνι για τις κότες, μπορείτε να το βράσετε λίγο και να το δώσετε, γίνεται απίστευτα πιο νόστιμο και οι κότες το τρώνε με μεγάλη λαιμαργία. Μπορείτε να το δώσετε επίσης σαν συμπλήρωα η λιχουδιά. Κάνει ακόμα και για τα μικρά κοτοπουλάκια μιας και είναι πολύ εύπεπτος και πολύ θρεπτικός σπόρος. Δοκιμάστε και θα δείτε διαφορές...
   

1 σχόλιο: