Απώλειες σε κοτοπουλάκια μέρα μεσημέρι



Τα τελευταία χρόνια έχοντας γνήσιες ντόπιες κότες,  μεγαλώνω κοτοπουλάκια μαζί με τη κλώσσα ελεύθερα μέσα σε περιφραγμένο χώρο. Έχω χάσει πολλά πουλάκια απο διάφορους εχθρούς. Όπως γνωρίζετε τα μικρά απροστάτευτα κοτοπουλάκια έχουν όλα τα ζώα γύρω τους εχθρούς. Γάτες, γεράκια, σκυλιά, φίδια, αλλά και ποντίκια. Όχι βέβαια τα μικρά τα ποντίκια. Τα μεγάλα εκείνα με τη μεγάλη γυμνή ουρά, τα γκρί. Οι αροιραίοι που λέμε.

Το γεράκι επιτίθεται μέρα μεσημέρι, όμως κατά την επίθεση παίρνει όπως είναι ζωντανό το κοτοπουλάκι και φεύγει. Αντιθέτως ο ποντικός μπορεί να τραυματίζει πολλά κοτοπουλάκια, κυρίως τη νύχτα που είναι ανυπεράσπιστα, και να τρώει πόδια, κεφάλια, όπως το τσακώσει κάθε πουλί. Ο ποντικός είναι πολύ επικίνδυνος για το κοτέτσι. Ακόμα και περιστατικά με κότες έχω δεί. Ποντικός να τρώει τις κότες στο πίσω μέρος και να γεμίζουν αίμα. Μια ερώτηση που έλαβα πρίν λίγες ημέρες είναι η εξης "τα φωτα σας. τι μπορει να μου εφαγε τα ποδαρακια απο 4 κοτοπουλακια, να μου τυφλωσε άλλα δύο, και να μου σκοτώσε - μισοέφαγε αλλα 2. μερα μεημερι.;"

Στη περίπτωση αυτή, κατά τη γνήμου μου υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με ποντικούς. Τους μεγάλους ποντικούς. Μόνο αυτοί μασουλάνε τα πόδια απο τα κοτοπουλάκια και τα κόβουν. Το έχω πάθει μάλιστα. Θα σας πω μια περιπέτεια μου για να καταλάβετε. Πρίν κάποια χρόνια είχα κλούβες με εκτροφή καναρινιών. Μια μέρα καθώς ξεσκέπασα το πρωί τη κλούβα μου, αντικρίζω ένα φρικτό θέαμα. Πολλά νεκρά καναρίνια με μασουλημένα τα πόδια τους, και κομμένα με άσχημο τρόπο. Φαινόταν για καθαρή περίπτωση ποντικών, όμως απόρησα γιατι συνέβησε μια μέρα και όχι άλλες. Κοίταξα προσεκτικά λοιπόν, τι διαφορετικό έκανα με τις άλλες μέρες, και ήταν μια καρέκλα κολλημένη επάνω στη κλούβα. Οι ποντικοί ανέβηκαν στη καρέκλα και απο εκεί όσα καναρίνια έφτασαν τα έφαγαν.

Απο αυτούς τους ποντικούς σώνεσαι μόνο με ποντικοφάρμακο. Καραμελίτσες με δηλητήριο, σε μεριές που δεν υπάρχουν κότες. Και το φάρμακο που θα διαλέξετε δεν πρέπει να είναι κάποιο φτηνιάρικο, γιατί είναι πιθανό τα ποντίκια να μη το τρώνε. Πχ ένα ποντικοφάρμακο σε σποράκια, τα ποντίκια ούτε που το ακουμπάνε. Προσοχή λοιπόν τι θα αγοράσετε. Ρωτήστε για τις μπλέ καραμελίτσες, αυτές παίρνουν όλοι πλέον με πολύ υψηλά αποτελέσματα. Κάνει περίπου 6 ευρώ το κουτάκι με τις 20 καραμελίτσες αλλά είναι πολύ αποτελεσματικό.




   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου