Αποκάλυψη για τα εμβόλια στα κοτόπουλα: Όλη η αλήθεια απο εμπειρίες...



Είναι καλό τελικά να κάνουμε εμβόλια στα κοτόπουλα η όχι; Όλοι θα γνωρίζουμε για τα απαραίτητα εμβόλια που τα κοτόπουλα υποτίθεται ότι χρειάζονται απο γεννησιμιού τους, όταν είναι 1-2 ημερών. Όμως οι ίδιοι οι ερασιτέχνες πτηνοτρόφοι, που τα δοκίμασαν έχουν διαφορετική γνώμη. Πρίν διαβάσουμε τις αποκαλυπτικές εμπειρίες των φίλων μας να σας πω και τη δική μου γνώμη. Στην πορεία μου τώρα έχω μεγαλώσει άπειρα κοτοπουλάκια. Ποτέ δεν έκανα εμβόλιο, και ποτέ δεν έχασα πουλάκια. Οι ντόπιες κότες είναι οι ανθεκτικότερες, και αυτές προτείνουμε σε όλους να έχουν στα κοτέτσια τους, για να απαλλαχθούν απο εμβόλια φάρμακα, και ένα σωρό άλλα έξοδα...


1ος φίλος γράφει την εμπειρία του...
Εδώ δεν κάνω κανένα εμβόλιο βάζω ξίδι και λίγο ρίγανη μόνο όταν είναι μικρά τίποτα άλλο! Όλα πάνε μια χαρά!

2ος φίλος γράφει την εμπειρία του...
εγω! Δεν τους δίνω τίποτα εδω και χρόνια. Και φετος λεω δεν τα εμβολιαζω και εγω! Όμως ο κτηνίατρος με έπεισε! Μου εδωσε το εμβολιο για σταγονα στο ματι - της ψευδοπανώλης - και ενα μπουκαλάκι κατι σαν αντιβίωση (χυμα σε μεγαλο μπουκαλι) χρωμα σαν το ιωδιο και μου ειπε να βαζω 5 σταγόνες στα 2 λίτρα νερό. Τι ηταν να το βαλω κόντεψα να τα χάσω απο διάρροια. Μόλις το έκοψα συνήλθαν και απο τότε βάζω... λίγο τίποτα με κάμποσο καθόλου. Τέρμα τα εμβόλια στα κοτόπουλα.
3ος φίλος γράφει την εμπειρία του...
 εγώ δεν τους βάζω τίποτα. Κάνω την παλιά μέθοδο όπως κάνανε η γιαγιά. Καλό καθαρισμό στο κοτέτσι, και μια φορά κάθε μήνα ένα δυνατό καθάρισμα. Με ασβέστη το περνάμε αφοί πρώτα καθαρίσουμε όλη τη κοπριά. Ακόμη το βράδυ μόλις τις κλείσω τις σταυρώνω και τις εύλογο για το κακό το μάτι, και στο νερό τους όταν είναι μικρά βάζω λίγο ξύδι όσο το καπάκι απο ένα μπουκάλι σε ένα λίτρο. Όσον αφορά το εμβόλιο δεν έκανα ποτέ και δεν είχα τίποτα. τώρα ξαφνικά έγινε μόδα, εμβόλιο για το ένα εμβόλιο για το άλλο. έλεος δηλαδή.

4ος φίλος γράφει την εμπειρία του...
παντως εγω διαπιστωσα οτι τα αυγα απο κοτες του εμποριου, στην κλωσσομηχανη, ή δεν εχουν επιτυχια, ή βγαζουν αρρωστα πουλια που δεν εχουν μεγαλες αντοχες ή εχουν προβλημα υγειας και το ενα μετα το αλλο πεθαινουν. τι να πω!

5ος φίλος γράφει την εμπειρία του...
Exω καταλήξει οτι καταρχην παίζει σημαντικό ρόλο πόσο ανθεκτικά είναι τα κοτοπουλάκια που αγοράζεις η βγάζεις (σαν ράτσα-εκτροφη) με τα ντόπια να είναι τα πλέον ανθεκτικότερα. Παλιότερα έχω τύχει να πάρω 24 πουλάκια εμβολιασμένα απο πτηνοτροφείο και στις ίδιες συνθήκες επιβίωσαν τελικά 2!!!Με άλλα λόγια το εμβόλιο είναι για συγκεκριμένη ασθένεια... Αλλά μπορεί να εμφανιστεί καινούργια εκεί που δε το περιμένεις. Η πιο συχνή αιτία που ψοφάνε είναι και τα χαμηλής ποιοτητας φάρμακα αλλα κυρίως τα χαμηλής ανθεκτικότητας κοτόπουλα. Άρα εγω λέω γερα κοτοπουλακια απο μερακληδες και οχι φάρμακα.

6ος φίλος γράφει την εμπειρία του...
ο κτηνιατρος μου ειναι κατηγορηματικος, κοτοπουλα οικοσιτα που προοριζονται και για φαγητο ,κανενα εμβολιο!  ο ιδιος εχει τρελλα με την εκκολαψη αυγων ,οταν εβγαλα τα πρωτα πουλακια και πηγα να του ζητησω εμβολιο μου μου ειπε ενα μεγαλο ΟΧΙ δεν σου δινω τιποτα ,μονο βιταμινουλες αν θες

7ος φίλος γράφει την εμπειρία του...
τα πρωτα πουλια που εβγαλα 36 τον αριθμο δεν τα εμβολιασα τα δευτερα 28 τον αριθμο τα εμβολιασα και εχω χασει 6 εως τωρα,τα τριτα 26 τον αριθμο τα εμβολιασα παλι και εχω χασει 1 και ακομα 2 δεν τα βλεπω καλα.ολα απο ιδια αυγα και ολα απο ιδια μηχανη και με τον ιδιο τροπο!
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου